Driver 2 kody Playstation

Tematy

gifoland


Dlugosc gry jest wada , to fakt ale zapomniales dodac , ze akcja wypelnia nam gre po brzegi , nie ma misji wtraconych na sile poza wyscigami jako robota , nie ma udziwnien na sile i miejsc gdzie zgrzytamy zebami. Mowisz o pierwszym Driverze? Sory ,ale serio ukonczyles ta gre? Schematycznosc misji w grach tego typu jest norma i tyczy sie to rowniez serii GTA , ale pisanie ze misjie w DR1 byly lepsze to glebokie nieporozumienie. Tam po pierwsze nie mogles wyjsc z aut , po drugie gliniarze to banda kretynow , po trzecie - misje mialy tak dziwny poziom trudnosci ,ze czesc przechodzilo sie na pamiec , a ostatnia misja z limuzyna to chyba na kody... Serio nie wiem co w DR1 bylo lepiej wykonane , ta gra to wlasnie przyklad : jedz z punktu A do B , zas z B ucieknij do D. Driver 2 byl juz nieco inny , znacznie lepszy z ciekawszymi misjami , ale tam odwalili kasze graficzna z racji wiekszego miasta.


masz rację, gliniarze byli kretynami, misje to jedź z A do B, poziom trudności miał wahania jak kobieta w ciąży a co do ostatniej misji...gliniarze ładowali jak wściekłe raptory w parku jurajskim nie patrząc co zniszczą...byli tylko żądni krwi :P

ale..... jednak gra wyszła w....hmmm nie pamietam dokładnie, albo w 1999 albo w 2000 roku i pomimo tych wad, spędziłem przy niej świetne chwile, racząc się świetną grafiką na playstation a jeszcze lepszą na kompie, wchodząc w zakręty z pichem...miło się wspomina i powiem jedno. Uważam tę grę za pierwowzór podobnych do niej w tym najnowszego drivera.

Co do dyskusji na temat drivera3 to się zgadzam, nuda i kkicha a Driver Parallel Lines naprawdę godna polecenia. Przeszedłem na PSP (choć sporo się różni, jest dużo bardziej okrojona) i teraz chcę się wziąć za wersję komputerową :)



Powered by MyScript